Müşteri Memnuniyeti

background

Müşteri Memnuniyeti

1958’den Günümüze İşlerinizi Kolaylaştıran Mutfak Ekipmanları

Müşteri Memnuniyeti Felsefemiz

CANCAN olarak verilen hizmetlerin her aşamasında kalite ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak sektörümüzün her alanında faaliyetlerimizi sürdürmeye devam etmekteyiz.

Müşteri odaklı yönetim biçimini benimsemiş firmamız, kalite standartlarının korunması ve yükseltilmesi, buna bağlı olarak müşterilerine daha iyi hizmet vermek adına, yapılan yatırımları müşteri ihtiyaç ve beklentileri yönünde gerçekleştirmektedir.

Bu ihtiyaçları tespit etmek üzere çalışmalarını sürdüren Müşteri İlişkileri Yönetimi, müşterilerimizin CANCAN şirketinden almış oldukları hizmetlerin değerlendirilmesine yönelik çalışmalar yapmaktayız.

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşterilerimizle uzun vadeli bir iletişim süreci geliştirmeyi hedefleyen Müşteri İlişkileri Yönetimi, firmamızdan hizmet alan müşteriler arasında köprü oluşturup, alternatif bir iletişim kanalı yaratmaktadır.

Bu iletişim sürecinde müşteri beklenti ve ihtiyaçları tespit edilerek, müşteri hizmet bilincinin geliştirilmesi, buna bağlı olarak , hizmet kalitesinin ve memnuniyet düzeyinin arttırılması hedeflerine hizmet etmektedir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi Faaliyetleri

Müşteri Ziyaretleri : Müşteriler ile ilişkilerin geliştirilmesine, müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerinin tespit edilmesine yönelik çalışmalar kapsamında birebir ziyaretler gerçekleştirilmektedir.

Şikayet Yönetimi : Müşteri şikayet/öneri/isteklerinin kayıt altına alınarak sonuçlandırılmasına kadar geçen sürecin takip ve koordinasyon çalışmalarını kapsar. Ziyaretler, web sitesi, öneri-istek formları, telefon vb kanallarla toplanan müşteri şikayet/istek/önerileri CANCAN Mavi Hat adı altında kayıt altına alınır. Konular ilgili birimlerle paylaşılıp, gerekli değerlendirmelerin yapılarak sonuçlanması sağlanır.

Müşteri Memnuniyet Anketleri : CANCAN firmasından hizmet alan müşterilerin iş süreçleri ile ilgili memnuniyet düzeylerini belirlemek, ihtiyaç ve sorunlarını tespit etmek amacıyla belirli dönemlerde online anket çalışmaları yapılmaktadır.

Tanıtım/Bilgilendirme Toplantıları : CANCAN firmasının iş yapış süreçlerinin incelenmesi ve yerinde tanıtılması için –Depo, Liman vb- müşterilerle çalışanların bir araya getirildiği tanıtım toplantıları yapılmaktadır.